reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Lisková

Monika Lisková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka na základnej škole. Milujem hudbu a pohyb. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moja skúsenosti so slobodným a otvoreným softvérom

Monika Lisková

Moja skúsenosti so slobodným a otvoreným softvérom

Našou úloho bolo vyriešiť 4 zadania : Kancelársky softvér, Programovanie, Multimédiá, Internet, vybrať si jedno z nich a opísať, ako sme ho riešili.

  • 23. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 235x
  • 0
Ako som sa popasovala s Google

Monika Lisková

Ako som sa popasovala s Google

Jednou z nasledujúcih úloh bola vybrať si z troch zadaní Vyhľadávanie, Čo o nás Google vie a Google Analytics.

  • 30. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ako som sa popasovala s Wikipédiou

Monika Lisková

Ako som sa popasovala s Wikipédiou

Ďalšou našou úlohou v rámci vzdelávania bolo pohrať sa s Wikipédiou a vytvoriť na nej informačnú stránku o našej škole.

  • 30. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 313x
  • 1
Čo som sa dozvedela o mojich kolegoch

Monika Lisková

Čo som sa dozvedela o mojich kolegoch

Úlohou tohoto zadania bolo pozrieť si blogy svojich kolegov a napísať k nim svoje postoje a komentáre.

  • 30. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 0
DVUI - Ďalšie vzdelávaniaňe učiteľov informatiky

Monika Lisková

DVUI - Ďalšie vzdelávaniaňe učiteľov informatiky

Som učiteľka na ZŠ v Tvrdošovciach, učím matematiku a  informatiku.

  • 26. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 293x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu