reklama

DVUI - Ďalšie vzdelávaniaňe učiteľov informatiky

Som učiteľka na ZŠ v Tvrdošovciach, učím matematiku a  informatiku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Navštevujem DVUI- Ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Prihlásila som sa sem preto, aby som získala prehľad o nových metódach výučby. Chcem totiž tieto poznatky aplikovať ďalej, aby som ich vedela predať mojim žiakom.

Monika Lisková

Monika Lisková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka na základnej škole. Milujem hudbu a pohyb. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu