reklama

Moja skúsenosti so slobodným a otvoreným softvérom

Našou úloho bolo vyriešiť 4 zadania : Kancelársky softvér, Programovanie, Multimédiá, Internet, vybrať si jedno z nich a opísať, ako sme ho riešili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja som si vybrala kapitolu Kancelársky softvér. Našou úlohou bolo vopred napísaný textový dokument prerobiť podľa zadania. Na vypracovanie zadania som použila balík Open Office, ktorý je free. Použila som textový editor. Jeho štruktúra bola podobná, ako som bola zvyknutá pri aplikácii Microsoft Word, takže som úlohu vyriešila bez väčších problémov. Použila som rôzne druhy štýlov. Výhodu používania kancelárskeho balíka Open Office vidím v tom, že nie je nutné kupovať žiadne licencie.

Monika Lisková

Monika Lisková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka na základnej škole. Milujem hudbu a pohyb. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu