reklama

Ako som sa popasovala s Wikipédiou

Ďalšou našou úlohou v rámci vzdelávania bolo pohrať sa s Wikipédiou a vytvoriť na nej informačnú stránku o našej škole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Toto zadanie som sa snažila spraviť 2-krát, bohužial, moja stránka bola administrátorom zmazaná, takže nemôžem uviesť link.

Pri zadaní som využila najmä internetovú stránku našej školy, nakoľko obsahuje aj veľa faktov. Čerpala som aj z brožúrky, ktorú naša škola vydala pri príležistosti výročia jej vzniku. Spolupracovala som s učiteľmi na našej škole, viedli sme diskusiu o tom, čo všetko by bolo vhodné do príspevku uviesť. Nakoniec som príspevok zaradila do kategórie Základné školy na Slovensku, keďže učím na ZŠ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sa uvidíme pri ďalšom zadaní.

Monika Lisková

Monika Lisková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka na základnej škole. Milujem hudbu a pohyb. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu